piątek, 4 stycznia 2019

Aniele mój

Aniele mój


Autor: Małgorzata G


Cz. II Samotne wieczory.....ciąg dalszy moich wierszy.....może trochę nieporadnych ale oddających moją romantyczną duszę...trochę melancholii i marzeń ....


16
***
Myśli kłócą się z sercem,
że nie ma tego co serce czuje.
Myśli tęsknotą się kłębią
zagłuszając szybkie bicie serca
Nie pozwalają sercu wierzyć,
że tęsknota potrafi spełniać marzenia..

.

17
Spada żółty liść

Chłodny jesienny poranek
spada kolejny żółty liść
kiedyś spadło wraz z nim
niespełnione marzenie...
Dzisiaj wiatr wraz z liściem
unosi moje myśli o Tobie..
Zimna buzia...zadyszana jeszcze
może właśnie myślisz o mnie?
może się uśmiechasz?
Spada znowu liść...
wiesz, co powie Ci?

17
***
Namaluję portret twój
cały będzie tętnił życiem
użyję do tego całej wyobraźni
i uczuć szczelnie skrytych.
Twoje oczy zajrzały w mą duszę
Twoje usta poznały moje
Jesteś zimowym marzeniem
o garstce soczystych poziomek



18 ***
Miłe serca drżenie
i słodki niepokój
czy się znów odezwiesz,
czy będziesz tuż obok.
Dziwne serca drżenie
dziwny ten niepokój
zechcesz być Aniołem?
zechcesz być tuż obok???




19
***
W ciasnym uścisku twych ramion
wstrzymuję oddech
boję się, że spłoszę szczęśliwą chwilę
Zatrzymam czas w twych oczach
zapamiętam smak twych ust...


20
***

Różowe poranki
złote słońca zachody
są po to
byś wiedział
jak bardzo kocham Cię


21
***
Jesteśmy tylko my
wokół nas nie ma już nic
Cały świat zmieścił się w twoich ramionach
Czas skończył się
by znowu w sercach bić
W twoim bije moje...
W moim jesteś ty...
Cały świat zobaczyłam w twych oczach
Znikło wszystko wokoło
Wszystkim jesteś ty...

22
***
Moje włosy jeszcze pachną tobą
moje usta jeszcze twoje pamiętają
moje dłonie zaplecione w twoje dłonie
Jesteś tuż mnie obok
a serce tęskni już za tobą
błoga słodycz ,omdlałe ciało
jesteś tak blisko...
znowu tęsknię za tobą

23
***
Nie ma już nic wszystko
już było
echem przebrzmiało
tak wiele się zdarzyło
tak mało pozostało
gwiazdy, które spadły
blask oczu przygasły
twoje oczy na fotografii
pamięć , która krwawi


24
***
Dzisiaj razem z tobą odlatują moje marzenia
zostaje pustka jak zaogniona rana
i strach czy ty naprawdę istniejesz
czy to tylko moja wyobraźnia...
Namiętne pocałunki
iskierki w twoich oczach
uśmiechasz się jeszcze do mnie
może już cię nie zobaczę
może twój obraz sobie stworzyłam
Dobrze, ze mam swoje marzenia
w nich będę śnić
w nich będę szczęśliwa...



25 Deszcz

Deszcz płacze za oknem
smutek czai się w kątach
wsłuchuję się w głuchą ciszę
otulona tęsknotą
patrzę na ciebie
jak uśmiechasz się z fotografii
Nasłuchuję czy idziesz...
zatopisz mnie w swoich ramionach
odpędzisz smutki i tęsknoty
scałujesz łzy z mojej twarzy
Wołam ciebie...nie słyszysz
uśmiechasz się do mnie z fotografii..


26

***
Dzień układa się do snu
słońce kładzie długi cień
czas zatrzymał piękną chwilę
w moich myślach w moich ramionach
Stałam się znowu piękna
gdy się przejrzałam w twoich oczach
pocałunkami zmieniłeś żabę w królewnę
.... twoją królewnę ?



27

***
Stoję na rozdrożu
niepewności i rozkoszy
Tęsknota i marzenia
zagłuszają rozsądek
Dusza wyrywa się do nieznanego
Serce wstecz się ogląda
Zamykam oczy...
Robię krok naprzód...

28

***
Gramy w dziwną grę
szepczesz słowa,
które zapadają w duszę
coraz bardziej wciągasz mnie
dziwnie serce me poruszasz.
Chociaż nie spotkałam Cię
czuję twą obecność.
Nieznajomy w moich snach
jak anioł czuwasz nade mną
Zabierasz mnie w podróż gwiezdną...
Wstaje zwykły dzień
może ciebie wcale nie ma,
może nadal jesteś snem???




29
Upał

Słońce grzeje mocniej
serce bije szybciej
usta pragną pocałunków
dłonie twoich dłoni
Słońce grzeje mocniej
coś się wydarzyło
trudne do nazwania
może tylko miraż
może to już miłość...

30

Cisza wtula mnie w swe ramiona
zapada noc
jeszcze oczy łzami zaszklone
pragną zatrzymać
twój uśmiech
twoje silne ramiona



31
***
Słońce ogrzewa duszę,
wiatr rozwiewa włosy
rozsypując je na twarz,
w oczach błyszczą gwiazdy...
szukasz wzrokiem kogoś,
tęsknisz go nie widząc,
wyczekujesz jego szeptu,
przyniesionego z wiatrem zapachu,
wspomnień,
porywu serca,
westchnień...

32
***
Czekanie na ciebie
wypełnia mój czas,
minuty, miesiące.
Najpierw mroźny wiatr
zerwał liście z drzew,
rozsypał srebrne śniegu gwiazdy.
Potem przekwitły sasanki
uleciał zapach jaśminu.
Z wilgotnym od deszczu policzkiem
przycupnął w pąkach róż,
na tafli jeziora wypłynął...
Czas mija
lecz tęsknota jest
niezmiennie stała....




33
***
Tęsknij za mną
leżąc w łóżku
ja wyjdę z kąpieli,
jeszcze mokra
przyjdę do ciebie,
zobaczę siebie
w twoich oczach....



34
***
Sen zbliża się powoli
całuje me powieki
Pod firanką rzęs
obraz twój,
ciepły oddech na policzku
. Opuszek palca wodzi
po skraju mych ust,
gładzisz moje włosy...
. Jeszcze pachniesz deszczem...
Otulasz swym ramieniem,
przygarniasz do siebie...
Jeszcze pachniesz deszczem...
tak blisko...tak cicho...


35
***
Słodycz przepełnia me ciało
w oczekiwaniu serce drży
zapadłeś mocno w moją duszę
o tobie tylko myśleć chcę
Wiem, co czeka mnie jutro
Twoja miłość gorąca
jesteś daleko....
i dlatego jest smutno.......


36
***
Melancholią płyną godziny,
ulatują westchnieniem,
nieobecnym wzrokiem,
zamyśleniem,
silną tęsknotą
za niewypowiedzianym,
za nieutulonym



37
Przed snem

Zmierzch wychodzi z kątów
zbliża się powoli do mnie
ja się już nie boję,
jesteś tuż koło mnie,
trzymasz mnie w ramionach,
odgarniasz włosy z mej twarzy,
uśmiechasz się
w oczach twych przeglądają się gwiazdy,
jesteś tu
utulasz mnie melodią "kołysanki"...


38
***
Stoję na rozdrożu
niepewności i rozkoszy
Tęsknota i marzenia
zagłuszają rozsądek
Dusza wyrywa się
do nieznanego
Serce wstecz się ogląda
Zamykam oczy...
Robię krok naprzód...


39
***
Dzisiaj minął kolejny dzień
bez ciebie
kolejny dzień bez twych ramion
bez czułych pocałunków
bez słów, które koją
Zapadłeś w moje myśli
drążąc w zmysłach
Zapaliłeś promyk nadziei
na szybsze bicie serca,
na ciche westchnienia.
Dzisiaj minął kolejny dzień
bez ciebie,
który odchodząc
zbliża nas do siebie


40 ***
Jesteś błękitem nieba,
ciepłem granatu nocy.
Jesteś wilgotnym porankiem,
wieczorem pełnym tęsknoty,
oddechem na mym policzku,
blaskiem moich oczu......


41

"Nie mówię nic..."

Nie mówię już nic
zamykasz moje usta
namiętnym pocałunkiem
słodycz rozlewa się
w moim sercu
znikam w twoich ramionach,
ta noc będzie wiecznością,
niekończącą się symfonią.
Tak niewiele słów
wyraża tak wiele...


42
***
W strugach deszczu przemoczeni
w pocałunkach zatopieni
w swoje oczy zapatrzeni
obojętni na płynący czas
Jesteś ty
jestem ja
w strugach deszczu pocałunki
twoje oczy
moja łza...


43
***
Słodycz przepełnia me ciało
w oczekiwaniu serce drży
zapadłeś mocno w moją duszę
o tobie tylko myśleć chcę
Wiem, co czeka mnie jutro
Wiem,tęsknić za tobą będę
Tak mi bez ciebie smutno........


44 ***
Gdy patrzysz na mnie
budzisz motyle uśpione
Wplatasz dłonie
w moje włosy
czuję, że płonę
Od twego dotyku
cała drżę
Od pocałunków twoich
w rozkosz zapadam się
Czujesz jak bardzo
kocham cię???





45
"Jesteś..."

Jesteś odległą tęsknotą
i bliskim niepokojem serca,
jesteś przebrzmiałym westchnieniem
i nieobecnym wzrokiem,
jesteś głębokim zamyśleniem
i błogim uśmiechem.
Moje skrzydła zmoknięte
odłożyłam w kąt pokoju,
ogrzewam serce marzeniem,
że kiedyś poderwę się do lotu,
poszybuję w gwiazdy,
dosięgnę niebiosów,
zbiorę srebrzysty pył rozkoszy...
Gwiazdy błyszczą w twoich oczach
kusząc wolnością.
Jestem niewypowiedzianym dążeniem
lotu do nieznanych horyzontów...


46
***
Twój szept tętni w skroniach
wzmagany tęsknotą
za twym dotykiem
czułym pocałunkiem
od którego bym drżała
Rozpalasz zmysły
rozdmuchując iskrę namiętności
drzemiącą w uśpionym sercu
Drga kazdy nerw
oczekując pieszczoty
szepczesz kojące duszę słowa
drażniąc zmysły
Drżę w twych ramionach
smakując smak twych ust
wdychając zapach rozkoszy
twojej bliskości...
Zamykam oczy
sypią się złote skry
pulsuje świat
kołysząc sie jak sosna na wietrze...



47 ***
Błogosławię sen
on koi mój smutek
utula ciche łkanie
zapadam w czeluść senną
daremne czekanie
Błogosławię sen
w nim podążam za tobą
ciągle jesteś tu
patrz kwitną konwalie
dotykam dłoni twej
to tylko sen...
ale ja go błogosławię


48

Już złoty poranek nadchodzi
miałeś przyjść różowym świtem
myśli chmurne wracają uporczywie
nie przyszedłeś, nie przytuliłeś
Chciałam dotknąć twych ust
poczuć zimny policzek
zobaczyć obraz mój
w twoich źrenicach
Nie przyszedłeś, nie przytuliłeś
kawa już wystygła
wskazówki zegara
szepczą twoje imię
Nie przyszedłeś, nie przytuliłeś

49


Gdybym tylko mogła
przychyliła bym ci nieba
Gdybym tylko mogła
wzięła bym troski
z twoich snów
gdybym tylko mogła
poszła bym do piekła...


50

Złote niebo żegna dzień
zmrok otula konwalie
świerszcze grają
wieczorną kołysankę
Zamykam oczy
dotykam ust
powraca uśmiech
i zapach twój...

51

Niebo dotknęło Ziemi
promieniem słońca pieści ma twarz
zamykam oczy
jesteś tuż przy mnie
muskasz wiatru powiewem moje usta
uśmiecham się do ciebie
w moich snach
mimo, że ławka obok jest pusta...

52


Już nie mam twojej miłości
już nie mam nic
byleś wszystkim
o czym marzyłam
Jeszcze kiedyś z tobą zatańczę
Jeszcze spiję łzę szampana
z twoich ust...o tym marzę


53 ///

Tęsknota szaleńczym pędem
mnie dopada
coraz częściej zatrzymuję się w biegu
pozwalając sie jej złapać


54

Świat jest taki ogromny
przestrzeń wiruje
nie ma już nic wokół
Nikt braw nie bije
chociaż wciąż tańczę na linie
Przepaść kusi nieskończonością....


55

Za kilka chwil
dzień straci barwy
Kolejny dzień odejdzie na zawsze
Za kilka chwil
rozplotą się nasze dłonie
uleci zapach twój z wiatrem
Zapomnisz o mnie
Za kilka chwil echem ci odpowiem
Pamiętam wspólne chwile



56

Jestem tęsknotą
nieprzeniknioną jak ocean
jesteś westchnieniem
nieprzebrzmiałym jak szum wiatru...



57

Powtarzam twoje imię jak modlitwę
Jesteś ciepłem w moim sercu
jesteś w każdej mojej myśli
jesteś w moich snach...

58

Wodzę opuszkiem palca
po skraju twych ust
Pocałunkiem zamykam twe oczy
uczę się na pamięć twej twarzy
Chcę zapamiętać
zapach twój
smak twych ust
blask oczu twych
uśmiech twój.....


59

Zamknij oczy
wsłuchaj się w szept wiatru
poczujesz jak gwiazdy
dla nas spadają
ciepło rąk moich
wplecionych w twe dłonie
smak mych ust
z twymi zespolonych
Zamykam oczy
drżę w ramionach twoich
twój oddech czuję na skroni...


Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz